vrijdag 7 december 2012

Het sneeuwt: 10 redenen om vandaag niet uit uw bed te komen

Het sneeuwt: 10 redenen om vandaag niet uit uw bed te komen

Dat vond ik best wel een grappig artikel! Ik ben ondertussen het bed wel uit, maar het is maar de vraag of ik vandaag ook nog eens m'n kot uit kom. Ik zit hier goed zo... in mijn pyjama en slofjes van de Hema.
Het is hier trouwens veel te koud om te douchen!

Sneeuw is best wel leuk hoor ... vanachter mijn raam, een beetje naar buiten kijkend, met een dekentje enzo. Sneeuw staat ook mooi op foto's. En die sneeuwlandschappen zien er steeds zo idyllisch uit. Sneeuwmannen, sneeuwballen, kerstmarkten, ... heel gezellig om over te bloggen enzo...
Maar om eerlijk te zijn vind ik het toch allemaal maar natte, koude smurrie. Fietsen in de sneeuw bezorgt mij meestal een "brainfreeze" met hoofdpijn als resultaat en een natte neus.

Dus ik kijk vandaag nog een beetje verder uit m'n raam, in mijn pyjama, met een stapel studiemateriaal.
En vanavond waag ik mezelf dan maar eens aan het treinverkeer.
Gewapend met de zelfgebreide (cirkel)sjaal die m'n grootmoeder voor me maakte (super!), een paar wanten, en misschien een 2de paar kousen. Want vanavond ga ik "late night shoppen" in Aalst. Want de winter geeft je ook een reden om nog wat truien (en andere overbodige broodnodige dingen) te shoppen :)

Dus tòch nog 1 reden om vandaag uw bed wél uit te komen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Banner created with MyBannerMaker.com